Salon Bels
Otevírací doba:
Po 13 - 15
Út 13 - 17
St 13 - 17
Čt 13 - 15
Pá 10 - 12
Svatební šaty
Půjčovné svatebních šatů do 8 900,- Kč
Půjčovné maturitních/plesových šatů do 2 900,- Kč
Jednoduché, krajkové i bohaté svatební šaty
Vyberte si svatební šaty svých snů. Výběr cca ze 70 modelů svatebních šatů. Rezervace na zkoušky svatebních šatů na telefonu - 732 159 007. Stačí i sms, zavoláme zpátky.
Neúčtujeme žádný poplatek za zkoušku šatů. :)
Společenské šaty
Chtějte víc na maturitní ples či do tanečních
Nádherné společenské šaty na maturitní ples, do tanečních nebo bál. Mnoho barev a střihů. Vyberte si svůj styl. S výběrem Vám rádi poradíme. Pokud máte zájem o zapůjčení pouze na focení či jeden den (ne víkend), zapůjčíme šaty za výhodnější cenu.
Rezervace na zkoušky šatů na telefonu - 732 159 007. Stačí i sms, zavoláme zpátky.
Výzdoba na míru
Koordinace
V salonu naplánujeme kompletní svatbu už od příprav nebo pomůžeme jen ve svatební den
Lámete si hlavu jakého vybrat dodavatele, sestavení harmonogramu je už teď noční můra, ztrácíte se ve spoustě informací co nacházíte na internetu. Rozpočet jste předělávali již několikrát. Už ani nemáte chuť do plánování. Nebojte si říct o pomoc a vše spolu v klidu zvládneme a naplánujeme. :)
Každou svatbu řešíme individuálně, protože každý má jiné požadavky, jak se říká 100 lidí, 100 chutí.
Při první nezávazné a bezplatné schůzce u nás v salonu si řekneme něco o představách Vaší svatby, rozpočtu, počtu hostů a termínu. Povíme si, kdy je třeba co zařizovat, aby v tom nebyl zmatek ani stres, případně převezmeme komunikaci s dodavateli za Vás pokud se domluvíme. První schůzka je důležitá abychom si ujasnili představy, ale co dál pro Vás ještě můžeme udělat?
Co vše pro Vás můžeme udělat před svatbou:
- svatební konzultace, když si nevíte rady
- sestavení harmonogramu příprav
- vytipování dodavatelů a komunikace s nimi
- optimalizace rozpočtu
- sestavení harmonogramu svatebního dne, zasedacího pořádku
- zapůjčení dekorací a přípravu místa na den D
Co vše pro Vás můžeme udělat ve svatební den:
- příprava místa obřadu a hostiny od ranních hodin (pokud nelze den předem)
- koordinace příjezdu hostů, jejich parkování, vítání a myrtování
- hladký průběh obřadu, seřazení při nástupu, usazení hostů
- koordinace příjezdu dodavatelů a jejich informování (DJ, kapela, catering)
- koordinace různých přesunů (z místa obřadu na hostinu apod.)
- asistence fotografovi, kameramanovi a jiným dodavatelům
- uklizení zapůjčených dekorací a jejich odvoz
Vy si užijete svůj svatební den bez starostí, chaosu a stresu. :)
Přínos pro Vás ve formě svatební koordinátorky je ušetření veškerého stresu a nervů při plánování a přípravách, ušetříte svůj čas, který můžete věnovat rodině či jiným svým zájmům. Svatební den si užijete na 100 % a v neposlední řadě Vám kvalitní svatební koordinátor dokáže ušetřit peníze na dodavatelích. Dokážeme vyjednat lepší ceny.
Orientační ceník
Ceny za koordinaci a konzultaci jsou vždy stanoveny individuálně v rozsahu poptávaných a domluvených službách.
Svatební konzultace
spoustu užitečných tipů a ujasnění představ
od 250 Kč/hod
Koordinace svatebního dne
koordinace svatebního obřadu, hostiny - rozsah dle domluvy
od 5500 Kč
Koordinace svatebních příprav a celého dne
kompletní koordinace svatebních příprav a svatba na klíč - rozsah dle domluvy
od 9500 Kč
Druhá koordinátorka
doporučujeme již od 50-60 hostů - rozsah dle domluvy
od 350 Kč/hod
Cestovné
v okruhu 30 km (od Plané) je doprava v ceně koordinace
9 Kč/km
Kompletní výzdoba
přijedeme, nazdobíme, zapůjčíme a uklidíme - rozsah dle domluvy
od 5000 Kč
Příklad - svatba 50 lidí, koordinace příprav, obřadu až ke krájení dortu, 45 km cesta, ráda bych abyste se postarali o kompletní výzdobu (včetně umělých květin na stoly, slavobránu) v místě konání. Obřad ve 13:00, volná zábava od 15 hodin.
Zapůjčené dekorace u obřadu - slavobrána, květiny, šifon, lucerny, stoleček
Zapůjčené další dekorace - uvítací tabule, veškeré vázy, svícny, dekorace na stoly, látky (šifon, tyl...), stojan s harmonogramem, fotokoutek, květiny do váz, lucerny
Brzký příjezd na místo a příprava výzdoby obřadního místa, stolů a celého místa. Koordinace dodavatelů, kteří přijedou s instrukcemi. Vítání a koordinace hostů, myrtování a poskytnutí informací, které musí vědět, koordinace parkování. Veškerá další pomoc, která je možná a řešení případných komplikací. Dvě koordinátorky v místě. Dohled nad hladkým průběhem celého dne.
cca 8 hodin celkem příprava předem (uvázání květin, příprava dekorací, naložení, vyložení, čas na cestě), 4-5 hodin příprava kompletní výzdoby na místě, 3-4 hodiny koordinace, 1-2 hodiny úklid
Celková cena cca 14 500,- Kč
Výhody: nemusíte shánět a nakupovat jakékoliv dekorace, ušetříte peníze za živé květiny na stoly a slavobránu, nemusíte úkolovat svědky/rodinu/kamarády aby Vám pomohli s výzdobou či se ujmuli vítání hostů, ale mohou si Váš den užít s Vámi, nemusíte řešit následný úklid dekorací a vrácení a vlastně ani případný další prodej dekorací (nafocení/domlouvání/předání), vždy se máte na koho obrátit, ušetříte si spoustu stresových chvil v den svatby